خبر رساني
تبليغات و سرمايه گذاري

تحليلگفتمان چندوجهيت در كاهش بحرانهاي زيستمحيطي تهران مطالعۀ موردي بنرها و بيلبوردهاي زيستمحيطي شهرداري تهران

ديگر دوران تبليغات مترو اصفهان و بدون توجه به تك تك مخاطبان، گذشته است. ما در مقالاتي جداگانه در خصوص هر يك از اين موارد صحبت كرده­ايم، نكته قابل توجه براي استفاده موثر از اين روش­ها در تبليغات خود، شناخت هر يك از آن­ها و جايگاه آن در استراتژي بازاريابي شما مي­باشد. در بازاريابي موتورهاي جستجو تنها كافي است با استفاده از يك آگهي با عنوان، توضيحات و كلمات كليدي، تبليغات كسب و كار خود را انجام دهيد. نگرانيهاي عمومي دربارۀ مسائل اجتماعي و زيستمحيطي باعث شده است تا بسياري از شركتها شروع به تطبيق محصولات خود با دغدغههاي اجتماعي و زيستمحيطي كنند. ٤. از ديدگاه كاربران كتابخانه هاي عمومي استان زنجان تبليغات طرح هاي كتاب خواني نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور تا چه اندازه در ايجاد علاقه مندي مخاطبان مؤثر بوده است ؟ بنابه اين ضرورت، پژوهش حاضر در پي آن است تا عوامل مؤثر بر موفقيت بازاريابي خيرخواهانه در ايران را بررسي كند.

شركت تبليغاتي

پژوهش حاضر مدعي است نخستين پژوهشي است كه قصد دارد بهشكل نسبتاً جامع، مجموعهاي از عوامل موفقيت بازاريابي خيرخواهانه را در ايران شناسايي و اعتبارسنجي كند و درقالب الگويي يكپارچه بهواسطۀ پژوهش كيفي ارائه كند. 2009) پژوهشي با عنوان عوامل تأثيرگذار بر قصد خريد از سايت­هاي شبكة خريد موبايل انجام داده­اند. علاوه بر اين، هنگامي كه مشتريان با يك نوع محصول از چندين برند تازه كار روبه رو مي شوند، به طور ناخود آگاه به سمت محصولي كشش پيدا مي كنند كه حداقل يك بار نام برند توليد كننده آن را در جايي ديده يا شنيده باشند؛ بنابراين، اين روش تبليغات در چنين شرايطي نيز به كمك برندها خواهد آمد. به طور كلي ساخت بيلبورد به عنوان يكي از رسانههاي مهم در تبليغات شهري به شمار ميرود و هيچ كسب و كاري نميتواند از مشترياني كه توسط اين تريبون جذب حرفه آنها ميشوند، صرفه نظر كنند. 10- استفاده از ظرفيت بدنه اتوبوس ها و تاكسي هاي درون شهري به منظور تبليغات محيطي راهكارهاي كاهش سرانه توليد پسماند خانگي. قصه گويي تكنيكي است كه بايد سعي كنيد به همه آگهي هاي تبليغاتي خود تزريق كنيد. يكي از رايجترين انواع تبليغات اينترنتي كه در همه جا قابل مشاهده است، تبليغات بنري ميباشد.

بيلبورد تبليغاتي

از سقف مركزخريد، بنرهاي جشنواره خريد و شكوفههاي برف آويزان بود. به همين دليل، بنرهاي خود را مي توانيد در جاهايي كه پر رفت و آمد است، به ديوارها بچسبانيد. اما نكته دور از انتظار اين بود كه افرادي كه داراي توانايي و انگيزه براي بررسي دقيق محتواي گزارشات هستند، علاوه بر كيفيت اطلاعات، نشانههاي اجتماعي را نيز در تأثيرگذاري گزارش دخيل ميدانند (آلپار و همكاران، 2015). آرولدوس، لاكشمي تراوويس و ونكاتسن (2015)، پژوهشي را با عنوان «مدل مرجع هوش تجاري براي پيشبيني ورشكستگي» به انجام رساندند. اصول حاكم بر تبليغات بخش مهمي از قوانين انتخاباتي را به خود اختصاص ميدهد اما قوانين انتخابات سياسي جمهوري اسلامي ايران توجه كافي به نظارت بر بعد مالي تبليغات انتخاباتي نشان نداده است و اين اجمال و نارسايي هم شامل عدم تعيين سقف براي هزينههاي تبليغات است كه در قوانين انتخاباتي اغلب كشورها كمابيش مورد توجه قرارگرفته است و هم شامل كم توجهي به منابع تأمين اين هزينهها ميباشد.

2-2- اعمال محدوديت در نحوه هزينهكرد انتخاباتي تعيين روشهاي مجاز براي صرف بودجه هاي انتخاباتي جهت نيل به برگزاري انتخابات سالم و جلوگيري از پديده ي تاسف آور خريد و فروش راي موثرخواهد بود كه قوانين انتخاباتي اغلب كشورها آن را ممنوع كرده است اما در برخي كشورها، تدابيري هم جهت جلوگيري از آن انديشيده شده است، براي مثال در روسيه ماده59 قانون" تضمينهاي اساسي" روش هزينه وجوه انتخابات را تعيين كرده است: طبق بند1اين ماده اختيارات اداره منابع مالي انتخاباتي، بايد به نامزد يا انجمن هاي انتخاباتي، كه اين بودجه را ايجاد كردند واگذار شود. استفاده از جاذبه ترس با چند شيوه انجام ميگيرد، در برخي از آگهيها به مخاطرات فيزيكي و جسمي و يا ساير عواقب منفي كه ممكن است در صورت عدم خريد محصول (كلاهايمني) و يا خدمت (بيمه) رخ دهد، اشاره ميشود. در اين بخش به بررسي قوانين مربوط به تعيين سقف هزينه ها در كشورهاي فرانسه، روسيه و آمريكا پرداخته شده است: ماده 11-52 قانون جامع انتخابات فرانسه، براي هزينه هايي كه نامزد انجام مي دهد سقف تعيين كرده است كه اين سقف با ميزان جمعيت حوزه انتخابيه ارتباط دارد و به روز رساني ميشود. دادهها بر اساس الگوي تحليل گفتمان انتقادي سه بُعدي فركلاف در بخش عوامل زباني و الگوي تحليل گفتمان تركيبي كرس و ونليوون (1996) مورد بررسي قرار گرفت و نتايج تحليل نشان داد 15% بيلبوردهاي تبليغاتي تحقيق حاضر نشان دهندهي مؤلفهي تقاضا هستند و 85% آنها دربرگيرندهي مؤلفهي ارايه ميباشند اين ميتواند بدين معني باشد كه تبليغات در ايران مستقل از تقاضا و خريدار به ارائهي كالا مي پردازد و لذا متقاضي چنداني براي جذب نخواهد داشت.

https://aradadvertise.com/%d8%aa%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%87-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

 

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/2/27  ] [ ۱۳ ] [ najram ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 5
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب