خبر رساني
تبليغات و سرمايه گذاري

بهينه سازي سايت

بررسي ها نشان مي دهد كه صفحاتي كه محتوا طولاني تري دارند، رتبه و پوزيشن بهتري نيز در گوگل دارند. به نظرم هيچوقت براساس تعداد كاراكتر و كلمه توليد محتوا نكنيد. شما در Google trends ميتوانيد ميانگين سرچ كلمه كليدي موردنظرتا Search Intent را از چند سال پيش تا امروز ببينيد و با كلمه كليديهاي ديگر مقايسه كنيد تا بتوانيد بهترين كلمه كليدي كانوني را براي وبسايت سئو خود انتخاب كنيد. در سال هاي اوليه رواج استفاده از موتورهاي جستجوگر - همانند هر پديده نوپاي ديگري - عيوب و اشتباهات فراواني در قالب آن ها وجود داشت كه سبب مي شد تا افراد زيرك از اين ناهمخواني ها نهايت استفاده را كرده و با فنون تخصصي و زيركانه اما نامطلوب براي مخاطبين ( مثلاً تكرار به ظاهر بي دليل يك كلمه خاص يا لينك دهي هاي بي ثمر و نامرتبط ) خود را در معرض ديد كاربران عام قرار دهند ، اين در حالي بود كه گردانندگان اين نمايش نيز بيكار ننشسته و در صدد رفع اين حفره هاي پر تعداد برآمدند . بد نيست بدانيد چند دهه اي بيشتر از عمر موتورهاي جستجو نمي گذرد و اولين موتور جستجو حدود سال 1990 با نام archie كار خود را در فضاي اينترنتِ آن زمان آغاز كرد.

بهبود رتبه بندي سايت

SEO به طور خلاصه، مجموعه اي از قوانينه كه ميتونه توسط صاحبان وب سايت (يا وبلاگ) براي بهينه سازي و رتبه بندي وب سايت هدف جستجو كاربر (search intent) چيست؟خود در موتورهاي جستجو به كار بره. بسياري از دوستان هنوز هم توانايي نوشتن عنوان را ندارند و من هميشه به آنها ميگويم كه بر روي محتواي توليد شده خود تسلط نداريد كه نميتوانيد يك جمله كوتاه در مورد محتواي حداقل هزار كلمهاي خود بنويسيد. سادهنويسي هنر است و سعي كنيد شما هم هنرمند باشيد؛ طبق گفته انيشتين هر كسي كه نتواند مطلبي را ساده توضيح دهد، هنوز خود متوجهي موضوع نشده است پس سعي كنيد قدرت خود را در توليد محتوا با سادهنويسي به رخ خواننده بكشيد. If you have any queries about wherever and how to use سئو, you can contact us at the web site. اشتراك گذاري محتوا هم از ديگر روش هايي است كه براي بالا بردن بازديد سايت معرفي شد. كار را راحت كنيد: افزونههاي زيادي براي اشتراك گذاري شبكههاي اجتماعي وجود دارد، بنابراين شما بايد از افزونهاي در سايت خود استفاده كنيد. من هميشه در تمامي دوره هاي آموزش توليد محتوا خود به اين موضوع مهم اشاره مي كنم كه بعد از اينكه محتوا متني خود را به صورت كامل نوشتيد حتما چندبار كيفيت محتوا از نظر نگارش و ويراستاري را چك كنيد و بعد منتشرش كنيد. بعد از توليد محتوا سريعا آن را منتشر نكنيد، حتما چندبار بعد از يك روز يا چند ساعت آن را بخوانيد تا به بهترين شكل آن را ويراستاري كنيد.

هدف جست و جو كاربر

ديكته نانوشته غلط ندارد، پس كمالگرايي را رها كرده و به خودتان خيلي سخت نگيريد و بگذاريد با جبران اشتباهات خود در توليد محتواي متني، يك محتوا عالي و كامل بنويسيد. در هر فرصتي كه مطلبي را در يك سايت مطالعه مي كنيد در بخش نظرات آن چيزي بنويسيد و لينك سايت خود را در بخش مربوطه قرار دهيد. سادهترين مسير اين است كه نوشته و محتواي متني خود را به سه بخش مقدمه، متن بدنه و نتيجهگيري تقسيم كنيد و بعد از آن نوشتن را براي هر بخش از محتوا شروع كنيد. از گفتن جزئيات در متن خود نترسيد! شما ميتوانيد با داشتن دامنه امن و گرفتن ssl يك وبسايت امن براي مشتريان خود فراهم كنيد. با افزايش استفاده كاربران از تلفنهاي هوشمند و تبلتها داشتن يك وبسايت واكنشگرا امري ضروري و بسيار مهم است. خدمات سئو كمك مي كند در نتايج جستجو رتبه خود را افزايش دهيد تا درآمد شما افزايش يابد.

افزايش سرعت سايت

نوشته خود را هميشه بخشبندي كنيد. براي توليد محتوا به صورت متن، هميشه با موضوعاتي كه به آنها تسلط كامل داريد شروع كنيد و در ابتداي مسير به دنبال خلق اثري ماندگار در حوزهاي كه آشنايي نداريد سئو نباشيد. همچنين با اين كار مي توان محتوايي كه علاقه مند به مشاهده آنها از طرف ربات هاي گوگل نيستيد را از ديد آنها مخفي نگه داريد. در صورتي كه بازديدكنندگان وب سايت شما به سرعت سايت را بسته و به سراغ نتايج ديگري بروند گوگل رتبه شما را كاهش خواهد داد زيرا اين كار به اين معنا است كه مطالب شما از ديد كاربران مفيد نبوده و مورد پسند مخاطبين شما قرار نگرفته است. مطابق با قانون تساوي، ساده نگهداشتن فرمها ميزان نااميدي كاربران را كاهش ميدهد و احتمال پر شدنشان توسط وي را تا حد زيادي افزايش ميدهد. مطالعات نشان داده كه با كاهش تعداد فرمها در يك وبسايت، نرخ تبديلات آن وبسايت افزايش داشته است.

https://sakhtesite.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-serch-intent/

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: سئو، seo، ساخت سايت، بهينه سازي، گوگل،
موضوع:
[ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۰۶:۴۲ ] [ مرجان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی