خبر رساني
تبليغات و سرمايه گذاري

اكثر صاحبان كسب و كار بر روي جذب مشتريان بالقوه بيشتر كار مي كنند بدون اينكه كل بودجه خود را صرف بازاريابي كنند. اجاره بيلبورد تبليغاتي در كلاردشت يكي از راه حل هايي كه اكنون مي توانيد از آن شروع كنيد، بازاريابي ايميلي نام دارد. اگر در مورد اين تكنيك بازاريابي اينترنتي براي رشد كسب و كار خود چيزي نشنيده ايد، به خواندن ادامه دهيد. اين مقاله مي تواند به شما كمك كند تا با اين روش آشنا شويد.

 

هرگز ايميل هاي بازاريابي ناخواسته ارسال نكنيد. مجري تبليغات محيطي كلاردشت وقتي ايميل هاي خود را براي همه ارسال مي كنيد، بسياري از افراد آنها را به عنوان هرزنامه علامت گذاري مي كنند. اين براي شهرت كسب و كار شما وحشتناك است و حتي ممكن است آدرس IP شما توسط برخي از ISP ها مسدود شود.

كپي كردن در عرصه تبليغات

كپي بازاريابي خود را در سطح شخصي و دوستانه نگه داريد. مجري تبليغات مانند ساير تكنيك‌هاي بازاريابي، مشتريان معمولاً با كساني كه با آنها ارتباط دارند، تجارت بيشتري انجام مي‌دهند. به عنوان مثال، اگر از دليل ثبت نام مشتري براي دريافت ايميل هاي شما در وهله اول اطلاع داريد، در ارتباط با آنها به آن اشاره كنيد.

 

مهم است كه طرح‌بندي‌هاي مختلف را امتحان كنيد تا ببينيد كدام مؤثرتر است. هميشه مهم ترين اطلاعات و پيشنهادات جديد را در بالاي ايميل هاي خود قرار دهيد. اما به امتحان قالب‌ها و ايده‌هاي جديد ادامه دهيد تا زماني كه يكي يا ايده‌هايي را كه بيشترين تعداد پاسخ را به شما ارائه مي‌دهند، بيابيد. وقتي فرمول موفقيت خود را پيدا كرديد، به آن پايبند باشيد. اين مي تواند به مصرف كنندگان شما كمك كند تا بدانند از پيام هاي شما چه انتظاراتي مي توانند داشته باشند و اطلاعات مورد نياز خود را از كجا بيابند.

مشتركين بدون رضايت

براي مشتركين بدون رضايت آنها ايميل ارسال نكنيد. وقتي هرزنامه ارسال مي‌كنيد، ايميل‌هاي شما موثر نخواهد بود. برخي مي گويند كه ممكن است در نهايت تمايلي به همكاري با شركت شما نداشته باشند. دليل اصلي بازاريابي ايميلي اين است كه مشتريان را به سمت خريد محصولات يا خدمات شما سوق دهد. آنچه شما مي خواهيد اين است كه هر ايميلي خواننده را به خريد ترغيب كند. اين كار را با ايجاد ايميل هايي انجام دهيد كه اطلاعات محصول - جديد و قديمي - و همچنين اطلاعات مربوط به تخفيف هاي ويژه را ارائه مي دهند.

 

پيام هاي بازاريابي ايميلي خود را به يك پيام در هفته محدود كنيد. مشتريان شما ممكن است بسيار شلوغ باشند و مجبور باشند در طول روز پيام هاي زيادي را ارسال كنند. ارسال بيش از يك مورد در هفته ممكن است باعث شود كه پيام هاي شما را بدون توجه به كار شما حذف يا رد كنند.

ايميل هاي بازاريابي

در ايميل هايي كه ارسال مي كنيد از گرافيك زياد استفاده نكنيد. برخي از برنامه‌هاي ايميل، ايميل‌هاي پر از گرافيك را مسدود مي‌كنند، بنابراين برخي از مخاطبان شما ممكن است حتي نتوانند به اطلاعات شما دسترسي پيدا كنند. علاوه بر اين، فيلترهاي هرزنامه براي مرتب كردن ايميل هاي شما به عنوان نامه هاي ناخواسته در صورتي كه حاوي تصاوير گرافيكي زيادي باشند، مناسب تر هستند.

 

هنگامي كه گزينه هاي زيادي را به مشتريان خود ارائه مي دهيد، كسب و كار بازاريابي ايميلي بسيار موثرتري خواهيد داشت. به مشتركين شما امكان مي‌دهد تعداد پيام‌هايي را كه مي‌خواهند دريافت كنند و مقدار اطلاعاتي را كه مي‌خواهند براي شما فاش كنند انتخاب كنند. وقتي به آنها كنترل بيشتري بر كل فرآيند بدهيد، راحت‌تر خواهند بود.

اتخاذ تصميمات تبليغاتي

به چند نمونه از هرزنامه ها نگاهي بيندازيد تا متوجه شويد كه از انجام چه كارهايي اجتناب كنيد. يك حساب كاربري رايگان دريافت كنيد و آدرس ايميل خود را ارسال كنيد و اسپم دريافت خواهيد كرد. به جنبه هاي منفي هر ايميل نگاه كنيد و در نظر بگيريد كه چگونه مي توانست بهتر انجام شود. اتخاذ تدابيري براي متمايز شدن از هرزنامه ها اعتبار برند شما را افزايش مي دهد.

 

از بازخورد منفعل و فعال براي تقويت تلاش‌هاي بازاريابي ايميلي استفاده كنيد. بازخورد فعال به شما پاسخ هاي بسيار مستقيمي به افكار عمومي درباره برند شما مي دهد. شما براي پيشنهادات و يا نظرات، و شما آنها را دريافت خواهيد كرد. با اين حال، بازخورد غيرفعال بسيار ظريف تر است و حتي مي تواند براي خوانندگان شما نامرئي باشد. تكنيك هاي زيادي را امتحان كنيد و از نرم افزارهاي موجود براي تعيين اينكه كدام روش بيشترين خواندن و/يا كليك را براي شما به همراه دارد استفاده كنيد.

فراخوان تبليغاتي

هنگام ايجاد ايميل، فراخوان‌هاي اقدام را درج كنيد. تبليغات كسي را رها نكنيد كه حدس بزند كه مي خواهيد چگونه پاسخ دهد. واضح بهشون بگو هنگامي كه پيوندها را اضافه مي كنيد، مطمئن شويد كه آنها را به راحتي مشاهده مي كنيد و حتي دستورالعمل هايي را نيز شامل مي شود كه نحوه استفاده از پيوندها را پوشش مي دهد. مي توانيد آن بخش ها را با قرار دادن آنها در ابتدا و انتهاي يك پيام تكرار كنيد.

 

از افزودن آدرس هاي ايميلي كه به شما اجازه قبلي نمي دهد خودداري كنيد. بسياري از مردم چنين اقداماتي را خيانت به اعتماد مي دانند و ممكن است ديگر مشتري نباشند. ديگراني كه شركت كرده‌اند نيز ممكن است با اين اقدامات نااميد شوند. برخي از ارائه دهندگان ايميل اين اقدامات را به عنوان هرزنامه مي بينند و ممكن است سرويس شما را خاتمه دهند.

افزايش شهرت تبليغات

تصميماتي بگيريد كه شهرت شما را بهبود بخشد و اطمينان حاصل شود كه مشتريان شما مي توانند به شما اعتماد كنند. كوتاهي كردن، استفاده از شيوه هاي فريبنده و هدف قرار دادن مشتريان بي علاقه، همگي غيرقابل قبول هستند. شهرت كسب و كار شما براي موفقيت شما ضروري است و شما بايد هميشه اين را در هنگام طراحي كمپين خود در نظر داشته باشيد.

 

روشي براي شخصي سازي ايميل هاي تبليغات خود بيابيد تا خوانندگان احساس كنند كه توجه شخصي بيشتري به آنها معطوف كرده ايد. اگر احساس كنند در حال خواندن فرم نامه هستند، حذف را زده و بلاك مي كنند. استفاده از نام كوچك گيرنده آسان است، بنابراين يك قدم فراتر از آن برويد. از ثبت نام آنها، بايد بدانيد كه چرا آنها ايميل هاي شما را مي خواستند و چه زماني مشترك شدند. آن اطلاعات را در نظر بگيريد و از آن براي ساخت پيام خود استفاده كنيد.

ايميل تبليغات

هميشه تصحيح قبل از اينكه خبرنامه هاي خود را براي مشتريان ايميل كنيد. اين يك جنبه آشكار، اما اغلب ناديده گرفته شده، از بازاريابي ايميلي موفق است. اين فقط ايميل است، درست است؟ اين روش صحيحي براي مشاهده ايميل هاي بازاريابي شما نيست. يك برنامه بازاريابي ايميلي جامد بخش مهمي از هر كمپين بازاريابي است و بايد به شيوه اي صحيح و جذاب انجام شود.

 

ايميل‌ها را با برندي كه در گذشته تبليغات استفاده كرده‌ايد هماهنگ نگه داريد. مهم است كه همه ايميل هاي شما از قالب، آرم و طرح رنگ يكسان استفاده كنند. اگر برند شما تثبيت شده است و شهرت خوبي دارد كه قابل اعتماد است، اين به ايميل هايي كه ارسال مي كنيد اعتبار بيشتري مي بخشد.

 

اكنون كه به پايان اين مقاله رسيده‌ايد، مي‌توانيد ببينيد كه هر كسب‌وكاري مي‌تواند با استفاده از بازاريابي ايميلي براي جمع‌آوري مقرون‌به‌صرفه مشتريان سود ببرد. بازاريابي ايميلي آنقدر ارزان است كه اگر از آن استفاده نكنيد، احمق خواهيد بود. اين نكات را به خاطر بسپاريد تا بتوانيد نتايج بهتري را با استراتژي بازاريابي خود مشاهده كنيد.

منبع

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%b4%d8%aa/

منبع

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تبليغ،
موضوع:
[ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۲:۰۵ ] [ مرجان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی