خبر رساني
تبليغات و سرمايه گذاري

مهم است كه بانكي را پيدا كنيد كه مايل به همكاري با شما در هنگام خريد املاك تجاري باشد. اجاره بيلبورد تبليغاتي در اتوبان پاسداران تبريز باعث مي شود كه برخي افراد در برخورد با املاك تجاري كاملاً سردرگم شوند. در اين مقاله، نكات و تاكتيك هاي عالي را ياد خواهيد گرفت كه هر زمان كه با املاك تجاري سر و كار داريد، از آنها استفاده كنيد.

 

موسسات مالي به املاك تجاري به گونه اي متفاوت از املاك مسكوني نگاه مي كنند و ارزش گذاري مي كنند. مجري تبليغات محيطي اتوبان پاسداران تبريز به خريد يك مجتمع آپارتماني با كمتر از پنج واحد فكر كنيد تا از تامين مالي تجاري لازم كه ممكن است سخت و دشوار باشد، جلوگيري كنيد. اين امر در بسياري از موارد پول كافي براي پرداخت وام مسكني كه داريد به همراه خواهد داشت و در چند سال ديگر، همه اينها سود خواهد بود.

 

انتظار داشته باشيد كه پيش پرداخت بالاتري نيز داشته باشيد، حدود 30 درصد و گاهي حتي بيشتر. بيلبورد ها در چه مكان هايي قابل نصب هستند بايد همه چيز را به صورت مكتوب داشته باشيد كه به وضوح بيان كند كه در مورد اجاره و قبوض از هر فرد چه انتظاري مي رود. اگر كسي بخواهد بدون پرداخت تمام هزينه هايي كه مسئوليتش را بر عهده دارد، كوچ كند، اين كار مفيد خواهد بود. 

تجربه بيشتر در تبليغات

اطمينان حاصل كنيد كه مي توانيد به سرمايه گذاران ديگري با تجربه بيشتر از شما مراجعه كنيد. اگر اين اولين سرمايه گذاري شماست، قوانين و هزينه هاي زيادي وجود دارد كه از آنها اطلاعي نداريد. با يك سرمايه گذار باتجربه دوست شويد يا يكي را براي تخصص آنها استخدام كنيد و از آنها بخواهيد در معامله به شما كمك كنند. زماني كه مي‌خواهيد در نظر بگيريد كه كدام ملك را بخريد و به سختي مي‌توانيد موارد را محدود كنيد، بهترين كاري كه مي‌توانيد انجام دهيد تهيه يك چك ليست است. هر ملكي را بررسي كنيد و ملكي كه بيشترين علامت چك را دارد بايد هماني باشد كه خريداري مي كنيد. اگر به فهرست املاك تجاري خاصي نگاه مي كنيد، و با شخصي كه در آن ملك است در تماس هستيد - مطمئن شويد كه آيا آنها نماينده يا كارمند صاحب ملك هستند. از منافعي كه در ملك داريد محافظت مي كند.

سرمايه گذاري تجاري

روابط با وام دهندگان و سرمايه گذاران هميشه مهم است، اما در هنگام خريد سرمايه گذاري تجاري اهميت دو چنداني دارد. شما اغلب مجبور نيستيد شركاي خود را به دست آوريد و با آنها كار كنيد زيرا يك فرد معمولي مي تواند به تنهايي يك ميليون به علاوه سرمايه گذاري كند. روابط و شبكه‌سازي در يافتن املاك سرمايه‌گذاري تجاري به همان اندازه مهم هستند، زيرا معمولاً به روشي كه املاك مسكوني فهرست مي‌شوند، فهرست نمي‌شوند.

 

نكته مهمي كه هنگام خريد املاك تجاري بايد در نظر بگيريد، املاك تجاري همسايه شما است. به عنوان مثال، اگر املاك نزديك شما كسب و كار موفقي پررونق داشته باشند، ممكن است به سادگي با همسايگي و داشتن ترافيك زيادي مشتري در منطقه، كسب و كار خود را آغاز كنيد. همچنين شما مي توانيد كسب و كار را فقط از سرخوشي مشتريان خوشحال از ساير مشاغل بدست آوريد.

 

بدانيد كه چگونه تعمير و نگهداري اضطراري يك ملك را در يك لحظه انجام دهيد. مطمئن شويد كه دريابيد چه كسي تعمير و نگهداري در ساختمان را انجام مي دهد و همچنين چه كسي شرايط تعمير اضطراري را انجام مي دهد. شماره‌هاي تلفن را روي شماره‌گيري سريع داشته باشيد و بدانيد معمولاً چه مدت طول مي‌كشد تا مشكل برطرف شود. صاحبخانه شما بايد بتواند ليستي از تماس هاي اضطراري را به شما ارائه دهد تا بتوانيد در صورت وقوع يك حادثه اضطراري در ساعات كاري عادي، يك برنامه اضطراري ايمن و سازمان يافته را ترسيم كنيد.

 

به هر قيمتي از بند استفاده مجاز خودداري كنيد. اگر صاحبخانه شما بر آن اصرار دارد، تبليغات آن را گسترده تر كنيد تا از فضايي براي رشد كسب و كار خود اطمينان حاصل كنيد. در زمان اجاره، ممكن است از دفتر براي يك هدف بسيار تعريف شده و محدود استفاده كنيد. هدف شما رشد و بهبود كسب و كار است كه ممكن است غيرممكن باشد اگر بند استفاده مجاز شما بسيار محدود باشد و استفاده شما را به طور قابل توجهي محدود كند.

 

بسياري از سرمايه گذاران مبتدي اين دانش جالب را نمي دانند، اما مي توانند براي تبليغات سرمايه گذاري تجاري املاك و مستغلات خود از كمك محلي بهره مند شوند. مي توانيد با مديريت كسب و كار كوچك محلي خود تماس بگيريد و از خدماتي كه ممكن است براي سرمايه گذاران براي اولين بار و همچنين براي صاحبان مشاغل كوچك داشته باشند استفاده كنيد.

تبليغات

 

اگر مي‌خواهيد براي امرار معاش خانه‌هاي خود را تغيير دهيد، بايد مطمئن شويد كه خودتان تبليغ مي‌كنيد. يك وب سايت داشته باشيد، كارت ويزيت بگيريد، در روزنامه ها براي خانه ها آگهي بگذاريد، و غيره. اگر مي خواهيد پول در بياوريد، بايد با اين كار به عنوان يك تجارت رفتار كنيد، در غير اين صورت نمي توانيد انتظار نتايج تجاري را داشته باشيد. شما بايد زماني كه املاك تجاري خود را در معرض فروش قرار مي‌دهند، تبليغي را در محل و خارج از شهر انجام دهيد. بسياري از افراد مرتكب اشتباه بزرگي مي شوند كه فكر مي كنند فقط مردم محلي مي خواهند ملك خود را خريداري كنند. تبليغات بسياري از سرمايه گذاران ملكي را مي خرند كه در جايي كه مي خواهند نيست، اگر قيمت مناسبي داشته باشد.

 

لازم نيست هنگام نزديك شدن به املاك تجاري گيج شويد. ممكن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد، اما راه هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد در سيستم كار كنيد و همچنان در صدر قرار بگيريد. با استفاده از نكاتي كه در مقاله بالا خوانديد، مي‌توانيد موقعيت خود را مستحكم كنيد و از آنجا براي كسب سود، چه در حال خريد و چه در حال فروش باشيد، كار كنيد.

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

منبع

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تبليغ،
موضوع:
[ ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۵:۲۵ ] [ مرجان ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی